ecojazda.pl korzysta z ciasteczek! - to takie pliki, które zapisują się na komputerze...

ecojazda.pl

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: [ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś

[ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś 4 miesiąc 14 godzin temu #1133

  • kotu
  • kotu Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 26
  • Oklaski: -1
Uszkodziłem swojego KS16, kupiłem go w październiku i po 8 miesiącach użytkowania i wydaniu 4900 na koło pożegnałem się z nim. Ważę 75Kg, wiec o przeciążeniu nie mogło być mowy. Piszę to ku przestrodze i przeciążaniu waszych kółek skacząc z krawężnika, nie wszystkie modele się nadają do takich akcji.
Wracając z pracy na kole doszły mnie dziwne odgłosy sporego tarcia, pomyślałem sobie, że to pewnie plastik trze o koło, bo to już mi się wcześniej zdarzało. Tym razem koło zwolniło i tarcie było coraz bardziej słyszalne. Po przyjechaniu oto co się okazało.
Załączyłem fotki:
Stopka obniżyła się w wyniku skrzywienia się ośki. Mocowanie w kształcie litery L zaczęło trzeć o koło stąd te widoczne rysy.
Na fotkach widać skrzywioną ośkę, która w Kingsongu KS16 jest bardzo cienka, tzn ma cieńką ściankę. Ta cienka ścianka spowodowała właśnie skrzywienie się ośki, oraz sposób mocowania wspornika, który jest ściskany, a nie przykręcany. Nie wiem jak jest w waszych monocyklach ale u mnie wyglądało to słabo.

Jak kupowałem teraz GotWay Msuper V3s+ na OLX z Gdańska, to przed zakupem pokazali mi ośkę w Gotway no i jest niebo, a ziemia. Ten sam silnik jest też w GotWay ACM 1300, tym dali mi się przejechać no i to już jest przepaść w stosunku do kółek co jadą do 30km/h, no i ta jakość i stabilność. Zamówiłem sobie też dodatkowe uszczelnienie koła gratis ;) zapłaciłem w sumie 2000pln taniej niż w sieci i zrobili mi wszystko na miejscu. Jak rozbierali mi koło, to zrobiłem kilka zdjęć, wystawiłem tu ośki dla porównania.

tufotki.pl/ZI7kl

W GotWay oś jest przykręcana do wspornika nakrętką, co dodatkowo ją wzmacnia no i jak widać tam jest grubsza ścianka ośki, tak że koło można bardziej przeciążać. Prawdziwa bestia ;) Swojego KS16 zostawiłem u nich w naprawie, nie będzie łatwo ale może da się coś zrobić.
Ostatnio zmieniany: 4 miesiąc 14 godzin temu przez kotu.
Temat został zablokowany.

[ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś 4 miesiąc 12 godzin temu #1136

  • Artur
  • Artur Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • bwheel U8 classy
  • Posty: 51
  • Podziękowania: 4
  • Oklaski: 2
W tym KS-ie oś też raczej ma grube ścianki na całej długości tylko ta część fazowana na podnóżki się skrzywiła. Podejrzewam że w Msuper podnóżki są inaczej zamocowane, dlatego nie trzeba było "zbierać" materiału ze ścianek końców osi. Swoją drogą skakanie na tych sprzętach to wg. mnie kiepski pomysł, poprzestał bym na paleniu kapcia :P Pozdrawiam
I'm Not Driving Fast just Flying' Low
Pozdrawiam serdecznie:)
Temat został zablokowany.

[ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś 3 miesiąc 4 tygodni temu #1139

  • kingsong
  • kingsong Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • KS-16
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 3
KingSong od stycznia 2017 we wszystkich modelach zwiększył grubość osi z 10mm do 12mm. Tego typu sytuacje nie powinny się powtórzyć. Bardzo sprytna krypto reklama Panie Kotu. To już trzecia, na tym forum. I jak się Panu sprzedają Gotwaye na OLX? Z gwarancją na pół roku i bez faktury daleko Pan nie zajedzie. Urząd Skarbowy chętnie się Panem zainteresuje. Ciekawe że cały czas pokazuje Pan KS w negatywnym świetle, a sam próbuje sprzedać S-ki. Interesująca taktyka.
Widzieliśmy Pana monocykl, mamy zdjęcia. Nie chcemy ich publikować. Jedyne co można powiedzieć to to że nigdy nie widzieliśmy tak "zajechanego" sprzętu. Wyglądał jakby ktoś go zrzucił z dużej wysokości. W naszej opinii zakatował Pan to kółko, a teraz próbuje Pan pokazać że jest kiepskie gdyż tego nie wytrzymało. Przykre że promuje Pan GW kosztem innej marki. W taki sposób nie buduje się rynku, prędzej czy później to się na Panu zemści.
Ostatnio zmieniany: 3 miesiąc 4 tygodni temu przez kingsong.
Temat został zablokowany.

[ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś 3 miesiąc 4 tygodni temu #1140

  • Kalmar
  • Kalmar Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • bWheel U8 Experimental :) / KS-14D Black
  • Posty: 231
  • Podziękowania: 36
  • Oklaski: 11
Panowie, prosiłbym o załatwianie osobistych porachunków na PW ponieważ zarówno ja jak i inni użytkownicy nie znamy tej sprawy z drugiej strony.
Ja na przykład nie dysponuję dowodami sugerującymi, że to kotu jest sprzedającym na olx, do których to ofert zamieścił linki.

Już kiedyś napisałem, że nie ma jeszcze sprzętu, który zadowoliłby kolegę kotu i na razie swojego zdania nie zmieniam.

Mogę te linki usunąć ale to i tak niewiele zmieni bo sklepów jest jak na lekarstwo i poszukujący kółek na nie w końcu trafią i znowu zapytają na forum.
Jeśli właściciele strony uznają to za stosowne to oczywiście linki znikną.
Wierzę, że ludzie na obu forach mają mózgi z których potrafią właściwie skorzystać i odsiać podejrzane oferty, które znajdą w sieci.

Ja gdybym prowadził sklep KS umieściłbym informację o zwiększeniu grubości osi na stronie ponieważ marketingowo takie informacje niosą pozytywny ładunek.
I nie straszyłbym nikogo Urzędem Skarbowym bo owszem US pomaga firmom, ale upaść i może się to paradoksalnie zdarzyć Wam a nie osobie prywatnej sprzedającej na olx bo taka zawsze będzie próbowała się wywinąć i co gorsza może się to udać.

Niestety nie tylko w naszym kraju dąży się do minimalizacji kosztów (lub ogólnie wydatków) i dotyczy to również monocykli elektrycznych i stąd te poszukiwania "cudownych" rozwiązań jakby tu zakupić najlepszy monocykl za niską cenę a najlepiej za 1zł. Niestety tak się nie da.
Sprzedający proponują cenę, ja albo się zgadzam i kupuję albo negocjuję i później dokonuję zakupu za satysfakcjonującą mnie cenę i na warunkach, które mi odpowiadają.
Dodatkowo mamy ustawy, które chronią konsumenta tylko, że różnie z tym bywa. Nie mając dowodu zakupu i ewentualnie zachowanej korespondencji ze sprzedającym wiele nie zdziałamy i należy mieć to na uwadze kupując z pokątnych źródeł.
Pozdrawiam. Tomek
Temat został zablokowany.

[ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś 3 miesiąc 4 tygodni temu #1141

  • kingsong
  • kingsong Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • KS-16
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 3
Kalmar, to nie jest załatwianie osobistych porachunków. Chcieliśmy tylko zwrócić Waszą uwagę (Administratorów i Moderatorów) na kryptoreklamę Pana Kotu która ma już trzecią odsłonę na tym forum. Jest to jedyne niekomercyjne forum PL i szkoda żeby stało się komercyjne, a to próbuje zrobić Pan Kotu. My nie chcemy krzywdzić marki GW tak jak i żadnej innej marki EUC, ale opisywanie KS jako zabawkę czy uszkadzanie kółka w celu ostrzeżenia użytkowników to zagrania poniżej pasa. Z pewnością każdy model można tak potraktować że nie wytrzyma odpowiednio dużych obciążeń mechanicznych.
Nie zamierzamy informować Urzędu Skarbowego. Możemy tylko wspomnieć że GW jest obecny na Polskim rynku gotway.pl i nikt nie musi uciekać się do kombinacji i kupowania z niepewnych źródeł.
Temat został zablokowany.

[ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś 3 miesiąc 4 tygodni temu #1142

  • Kalmar
  • Kalmar Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • bWheel U8 Experimental :) / KS-14D Black
  • Posty: 231
  • Podziękowania: 36
  • Oklaski: 11
Wcześniej było parę wpisów spamujących różnych nowych użytkowników ale były to ewidentne że się tak wyrażę "pierdoły reklamowe" i zostały usunięte.
Forum nie stanie się komercyjne od wpisów jednego użytkownika, zresztą kiedyś już było komercyjne ze względu na sklep obecny na stronach ale została podjęta decyzja o wycofaniu go.
Spokojnie, na razie dajmy użytkownikom się wypowiedzieć - jeśli będą chcieli oczywiście.
Monocykle KS mają już na tyle dobrą markę, że obronią się same nawet przy takich wpisach niektórych użytkowników.

Moje zdanie jest takie: sklep, który powstał np. na stronach EM jest bardzo dobrym kompleksowym pomysłem. Poczekajmy na rozwinięcie i oceny kupujących.
Natomiast przykładowo na stronie kingsong.pl nie ma nowych modeli tj. KS14D i KS16S, nie ma też informacji o liftingu w 2017, przydałoby się uaktualnić tą stronę ponieważ wrażenie jest takie jakby ktoś o niej zapomniał. No chyba, że ma być tam tylko KS16 a reszta modeli przechodzi przez sklep EM a może to zupełnie nie związane ze sobą interesy. W porządku, nie wtrącam się.

Żałuję, że nie ma porządnego sklepu z GW bo byłoby gdzie kupić czy przetestować także i te kółka. Gotway.pl już nie działa, chyba że jest to chwilowa przerwa. Zobaczymy.

Pozostałe sklepy (wszystkich nie znam ale te które znalazłem takie sa) to miejsca sprawiające wrażenie zapomnianych i nieświadomych pojawienia się już następnej szybszej i mocniejszej generacji monocykli a użytkownicy chętnie witają nowości zwłaszcza, że poprzednie modele miały tzw. choroby wieku dziecięcego a teraz następuje rozwój właśnie tej niszy transporterów osobistych.
A jeśli te nowości są dostępne w "normalnym" sklepie z gwarancją i wsparciem a nie gdzieś w dziwnych zakamarkach sieci to tylko się cieszyć.
Pozdrawiam. Tomek
Ostatnio zmieniany: 3 miesiąc 3 tygodni temu przez Kalmar.
Temat został zablokowany.

[ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś 3 miesiąc 3 tygodni temu #1158

  • devnull
  • devnull Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
kalmar nie przejmuj się :) to i tak nic w porównaniu z tym co się dzieje na forum.electricunicycle.org :)
a psucie opinii konkurencji możne być bronią obosieczna i zniechęcić potencjalnych klientów do obu marek, wiec wyluzujcie :)
ja cały czas czekam na wejście na ten rynek marketów, pierwsze próby niestety były nie udane i na razie nic z tego nie będzie :( możne za rok
Temat został zablokowany.

[ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś 3 miesiąc 3 tygodni temu #1160

  • Kalmar
  • Kalmar Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • bWheel U8 Experimental :) / KS-14D Black
  • Posty: 231
  • Podziękowania: 36
  • Oklaski: 11
kalmar nie przejmuj się
a nie, to nie to :)

Chodzi mi o to, że nie można komuś zarzucić ot tak spamowania czy reklamy jeśli tego nie zrobi jawnie. A domyślać to się zawsze można wszystkiego.
Kingsong natomiast się przejmuje a moim zdaniem nie powinien bo monocykle tej firmy mają już ugruntowaną na świecie dobrą pozycję i podważenie zaufania do tej marki nie jest takie ot sobie za przeproszeniem pierdnąć. A jest przedstawicielem na Polskę więc oficjalnym dystrybutorem.
Gotway'a mógłby ktoś naprawdę oficjalnie sprzedawać bo to też jest dobra marka.
Może się doczekamy porządnych sklepów a to jak już wiele razy pisałem nie jest łatwy rynek bo ceny dla przeciętnego Polaka są wysokie. I ja tym, którzy sprzedają tak niszowy towar wcale nie zazdroszczę bo w przypadku naszego kraju może się taka działalność happy end'em nie zakończyć, czego oczywiście nikomu nie życzę.

Na forum międzynarodowym do sprzedaży i reklam jest osobny dział i tam lecą oferty za które już forum odpowiedzialności nie bierze.

Zostawmy to.

Jeśli nikt czegoś sensownego nie napisze to wątek zamknę 31 maja. Jeśli dyskusja będzie trwała to nie będę wątku zamykał.
Pozdrawiam. Tomek
Ostatnio zmieniany: 3 miesiąc 2 tygodni temu przez Kalmar.
Temat został zablokowany.

[ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś 3 miesiąc 2 tygodni temu #1195

  • kotu
  • kotu Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 26
  • Oklaski: -1
Wezwano mnie do odpowiedzi, to odpowiem. Co do użytkownika Kingsong, to nie będę w chodził w polemikę.
Nie wiem czy to jest sprzedawca ze sklepu kingsong.pl, czy moderator forum www.elektrycznemonocykle.pl/forum/. Nie mam na celu utrudniać komuś sprzedaży, ale będę reagował na okłamywanie użytkowników forum, oraz przyszłych kupujących, bo do tego wg mnie służy m.in to forum.

Zadałem pytanie na forum tu ecojazda.pl/index.php/forum/inne-modele-...3s-1600-czy-acm-1300
oraz
www.elektrycznemonocykle.pl/forum/viewto...php?f=4&p=1729#p1729,
post na tym drugim został edytowany i pokasowane moje wpisy, po czym usunięto moje konto z forum.

Kupiliśmy koło KS16s w kingsong.pl, byliśmy z kolegą bardzo zadowoleni, jeździliśmy na tym kole obaj na zmianę, wiec mogę je ocenić po około pięciu miesiącach jazdy, nie licząc zimy. Zrobione jest 2493km wg wskazania aplikacji. Po zakupie, próbie jazdy koło upadło i roztrzaskała się obudowa. Wg mnie jest słabej jakości. Gotway ma lepszą, a najlepszą bo "pancerną" Airwheel Q3. Koło jeździło super, dobre zasięgi ustawione "pikanie" 28km/h powodowało, że jazda była cały czas na 28mh/h. Podczas jazdy były 4 odcięcia zasilania 3 przy prędkości 30km/h i jedno podczas awaryjnego hamowania. Koło wyłączało się zupełnie na 3 sekundy i wracało zasilanie, ale i tak już leżałeś na chodniku.
Niedawno z koła poszedł ogień i zgasło, odesłane na gwarancji nie zostało naprawione. Koło odesłaliśmy do serwisu monocykli w Koszalinie MAGREN-NET, firma zajmuje się m.in. naprawą elektroniki. Posiada części zamienne do monocykli itp.Dostałem do nich namiar po zakupie Msuper V3s+ i tam mam na niego gwarancję.
Naprawili koło i niedługo po tym skrzywiła się oś, odesłaliśmy koło do serwisu no i wczoraj odebraliśmy koło z nową stalową osią. Stara oś wykonana była wg tokarza z jakiegoś miękkiego materiału.

Wg mnie ks16 to koło delikatne i nie nadaje się do intensywnego użytkowania. Oś przejmuje każdy uskok i po dłuższym czasie się zgina. Ja używam koła jako zamiennik samochodu, jeżdżę na co dzień do pracy około 10km w jedną stronę. Jak kupowałem teraz na OLX GOTWAY Msuper V3s+, jeździłem na KS16s, MCM1300 oraz Gotway Msuper V3s+ przed zakupem była taka możliwość próby kołami testowymi, na gumowanym torze.

Moje spostrzeżenia:

Airwhell Q3 - beznadziejna prędkość 16km/h nie nadaje się praktycznie do jazdy na dłuższe dystanse, najlepsza obudowa "pancerna"

Ks16 wyciąga max 30km/h tyle co podaje producent - za wolny 28 km/h jazda bezpieczna. Po nauce jazdy chciało by się więcej. Słaba obudowa, nie odporna na upadki uszkadza się wewnętrzna i zewnętrzna obudowa. Jest to gruby plastik wygląda jak konkretna zabawka.

KS16S wyciaga max 35km/h tyle co podaje producent - pomiędzy 28km/h a 33km/h jest malutka różnica w prędkości lekko się pochylasz i już masz te 35km/h dobre koło dla początkujących i średnio zaawansowanych użytkowników. Zaczynał bym teraz od takiej KS16s lub lepiej od ACM 1300 jak bym chciał zaoszczędzić pieniądze, bo jest niewielka różnica a bateria w ACM 1300 prawie dwa razy większa, czyli zasięg większy. Ks16s nie odcięło się przy ostrym hamowaniu, ani przy ostrym przyspieszaniu i jeździe 35km/h. Pozostaje kwestia osi, wg mnie nic się nie zmieniło. Info dotrze z serwisu, bo zadałem pytanie i będzie poparte zdjęciami. Dla zainteresowanych telefon i dane serwisu na priv.

ACM 1300 wyciaga max 52km/h choć producent podaje 48km/h - jechałem nim 47km/h potem był ustawiony tiltback na 48km/h, daje uczucie mocy, że sobie poradzi w każdej sytuacji i szybko reaguje na gaz. Mogę porównać do jazdy BMW M power, ferrari jakimś sportowym autkiem daje wrażenie że na dużo można sobie pozwolić. Ma niesamowitą moc, wrażenie z jazdy jest takie, jak by się przesiąść na coś zupełnie nowego szybkiego, stabilnego i niezajebliwego. Podjechałem pod górkę 40m ponad 40 stopni, gdzie rowerzyści pchali rowery za kierownice, bezcenne. Obudowa wygląda na trwałą, nie wiem jak w praktyce, nóżki nie są na równo tylko pod kątem czyli jest uczucie dodatkowego podtrzymywania nogi, blokada przed ześliźnięciem. Ma ten sam silnik co MSuper V3s+ ale on napędza koło 18" czyli e 16" jest mu lżej. ACM 1300 podnosi nóżkę przy ostrych skrętach ułatwia skręcanie, coś jak boczny tiltback. Można tego doświadczyć zaraz po jeździe na innym monocyklu, potem to uczucie staje się normalne nie odczuwalne. Przy agresywnym hamowaniu zatrzymywał się bardzo szybko i zero odcięć. Chciałbym mieć dwa ten i ten poniżej ;)

Msuper v3s+ wyciąga max 62km/h choć producent pisze 60km/h - wg producenta jazda maksymalna to 50km/h. Każdy jeździ jak chce ja nie przekraczam 45km/h bo to koło na wiele pozwala, a fizyka na mniej. Jest mega stabilne, wielka opona daje uczucie bezpiecznej jazdy. Przesiadka z ACM 1300 to tak, jakby jeździć BMW M power, ferrari i przesiąść się na mercedesa S klasse i pędzić bezpiecznie na autostradzie 290km/h non stop. Wybrałem to koło, bo użytkuję je codziennie na trasie. Jest to dobra alternatywa dla samochodu.

Zakup:

Jedyne miejsce, gdzie można się przejechać wieloma modelami to jest Gdańsk, bezcenne doświadczenie, przesiadając się na kolejne monocykle masz wrażenie, ze nie może być już coś lepszego, a jednak. Po jeździe ACM brałbym tylko ACM a potem był Msuper. Sklep nastawił się na sprzedaż monocykli, jak to określili profesjonalnych.
Możesz spróbować pojechać na Q3 jako początkujący, ale dla tych co już jeżdżą to nie ma lepszego miejsca, przynajmniej ja nie znam, gdzie można wymienić swój sprzęt na lepszy i to sprawdzić na miejscu. Mówili, że Sklep na sezon będzie gotowy, stacjonarny i internetowy. Na razie jest przedsprzedaż na olx. Nad morzem maja być eventy i treningi szkoła jazdy. Poczekamy, zobaczymy

Nie będę nikogo tutaj reklamował linkami, ewentualnie wiadomość dam na priv. Niech każdy sobie radzi jak chce, poszuka może znajdzie. Bo to co umieściłem zostało zdjęte. Ja dostałem fakturę vat i pisemną gwarancję na okres 12msc + 6msc na baterię. Mogłem dokupić dwuletnią gwarancję, ale zrezygnowałem. Jak na razie wszystko działa, serwis Koszalin naprawił mi starą KS16 dwa razy no i nie mam obiekcji co do zakupu. Dostałem koło oryginalne GOTWAY z plakietkami, naklejkami jak na youtube, przy un-boxingu. Zażyczyłem sobie, aby kable w kole zostały sprawdzone i przykleili je dodatkowo sylikonem, tak aby się same nie rozpinały. Koło zostało też uszczelnione to wszystko dostałem już w gratisie. Dowiedziałem się, że problem wyłączania się kół występował we wczesnych modelach monocykli z powodu na zainstalowanie tranzystora, jako zabezpieczenie baterii. Teraz się już tego nie praktykuje i obecne koła nie wyłączają się.


Jedyna rada, jak nie macie kasy, lub nie planujecie wydatku na Msuper V3s+ , to po ACM bym na niego nie wsiadał bo idzie się zakochać.


zdjęcia dotoczonej osi

tufotki.pl/Hbf0D

Przyjemnej jazdy,
Ostatnio zmieniany: 3 miesiąc 2 tygodni temu przez kotu.
Temat został zablokowany.

[ KS16 ] Skrzywiona i prawie ułamana oś 3 miesiąc 2 tygodni temu #1196

  • GexN
  • GexN Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • InMotion V5F+
  • Posty: 78
  • Podziękowania: 20
  • Oklaski: 3
kotu napisał:
Wg mnie ks16 to koło delikatne i nie nadaje się do intensywnego użytkowania. Oś przejmuje każdy uskok i po dłuższym czasie się zgina.

Cały wywód ma sporo wątków, ale może rzeczywiście coś jest z trwałością KS16, bo znajomy też miał problem z tym modelem. Nie skrzywiła się oś, a część łącząca oś z pedałem, co powodowało szorowanie o pokrywę silnika/felgę.
Z drugiej strony wspomniany kolega jest dość duży i waży 120-130 kilo, a wygięcie nastąpiło po lądowaniu z wyskoku, więc przeciążenia mogły być spore. Trudno też powiedzieć jak monocykl GotWay'a czy innej marki wyszedłby z takich przejazdów bez szwanku.
Temat został zablokowany.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

Shoutbox! Dzień dobry ;)



Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać wiadomości, zerejestruj or zaloguj