ecojazda.pl korzysta z ciasteczek! - to takie pliki, które zapisują się na komputerze...

ecojazda.pl

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: [ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie?

[ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie? 1 rok 5 miesiąc temu #133

  • zygfryd
  • zygfryd Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • bWheel U8 Kingsong KS16
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Witam, kilka dni temu zaliczyłem upadek na monocyklu na skutek odcięcia zasilania. Niestety nie miałem możliwości pomiaru prędkości. Czy można się oficjalnie dowiedzieć jak wygląda alarmowanie przy przekraczaniu określonych prędkości w modelu bWheel U8 (przy jakiej prędkości rozlega się sygnał dźwiękowy, jak zmienia się jego częstotliwość, przy zwiększaniu prędkości i przy jakiej następuje odcięcie, co spotkało mnie, przy jakiej prędkości podnoszone są pedały). Niestety takich informacji brak w instrukcji, a szkoda.

Generalnie jestem z monocykla bardzo zadowolony. Jeździć nie musiałem się uczyć, bo potrafię jeździć na prawdziwym monocyklu. Przyszło mi to łatwo, pojazd spisuje się bardzo stabilnie i przewidywalnie. Oczywiście zasięg podawany oficjalnie jest nie do osiągnięcia, ale ok. 20 km spokojnie da się zrobić. Moja córka (masa ok. 30 kg) jedzie na dalsze odległości. Jeśli chodzi o zauważone wady, to pedały mogłyby być odrobinę wyżej (teraz jest 10 cm). Zdarza mi się, że czasem obetrę nimi o krawężnik przy najeżdżaniu z ukosa na chodnik, albo przy ostrym zawracaniu gdy jadę pod górkę lub z górki- pedały z przodu lub z tyłu są wtedy niżej.
Sprzęt wykonany jest solidnie, ma swoją masę, co dla córki jest sporą wadą. Zaliczył już sporo upadków, jak uczyła się jeździć i nie zaszkodziło mu to.

Zauważyłem też nieliniowe gaśnięcia 4 stopniowego niebieskiego wskaźnika baterii. Wskaźnik jest słabo widoczny w dzień. Trzeba zasłaniać ręką światło, by go dostrzec. Ponadto jak zostanie połowa baterii to, potem szybko znika i wskaźnik pokazuje 1/4. W instrukcji jest napisane, że przy ok 15% pojemności wskaźnik powinien migać. Nie udało mi się tego zaobserwować, Za to gdy niebieski wskaźnik baterii znikł, to jeszcze mimo to mogłem spokojnie jakiś kilometr dojechać do domu. To jest plus.

Brakuje mi rączki do prowadzenia monocykla (myślę tu o córce, która czasem przeprowadza przez ulicę, albo od sklepu do sklepu, gdy nie opłaca się wsiadać, bo na chodniku jest ciasno). Uniwersalna rączka dostępna na aliexpres ze względu na kształt pedałów nie będzie pasować do tego modelu. Może producent pomyśli jak to rozwiązać?

Z innych sugerowanych zmian chciałbym w opcji większą baterię i możliwość nieco szybszej jazdy bez sygnałów ostrzegawczych. Ale zdaje się, że jest to nie do zmiany. Czasem denerwuje mnie też mocne odchylanie pedałów do góry lub do dołu, ale tego nie zmienię. Zdaje się, że tak pracuje żyroskop w każdym elektrycznym mono przy nierównym pagórkowatym terenie. Pozycja stóp jest wtedy niewygodna.

Zastanawia mnie też fakt, że Ninebot przy baterii 340Wh oferuje podobny zasięg jak bWheel U8 przy baterii 264 Wh. Jak to wytłumaczyć? Który pojazd bardziej
przekłamuje? Może ktoś jeździ na obu kołach i zna realne zasięgi?

Ogólnie polecam bWheel U8 , bo to oprócz Ninebota One jedyna na naszym rynku alternatywa pozwalająca dłużej i szybciej pojeździć. A cenowo jest to atrakcyjna alternatywa z serwisowaniem w Polsce.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie? 1 rok 5 miesiąc temu #167

  • bWheel
  • bWheel Avatar
  • Wylogowany
  • oficjalny przedstawiciel
  • Posty: 2
  • Oklaski: 1
Szanowny Panie,

Dziękujemy za słowa uznania dla naszego produktu. Opinia każdego naszego klienta jest dla nas cenna i przyczynia się do rozwoju produktu.
Naszym celem jest aby zakup monocykla bWheel U8 wiązał nas na dłużej niż tylko na czas samej transakcji. Przygotowujemy dla naszych klientów różnego rodzaju opcje upgrade i tuningu.

Odpowiadając na Pańskie pytanie wersja podstawowa bWheel U8 posiada ograniczenie prędkości do 20km/h jednakże nie wiąże się ono z jakimkolwiek odcięciem zasilania przy jej przekraczaniu. Wielu z naszych użytkowników w tym pracownicy naszej firmy potrafią jeździć z prędkością nawet 25km/h.

Ze względów bezpieczeństwa ustawiony jest sygnał dźwiękowy uruchamiający się przy prędkości 16km/h. Jak Pan również zauważył podnoszą się pedały dodatkowo sygnalizując zbliżanie się do prędkości maksymalnej. Aby uniknąć tzw "odcięcia" należy przestrzegać zasad jazdy przedstawionych w instrukcji, na naklejce na pedałach oraz na filmie szkoleniowym. W rzeczywistości monocykl nie odcina napędu a jedynie przestaje przyspieszać co w przypadku niewłaściwej postawy prowadzić może do upadku.

Z poważaniem,

Zespół bWheel
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie? 1 rok 5 miesiąc temu #169

  • marcinb
  • marcinb Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
bWheel napisał:
wersja podstawowa bWheel U8 posiada ograniczenie prędkości do 20km/h jednakże nie wiąże się ono z jakimkolwiek odcięciem zasilania przy jej przekraczaniu. Wielu z naszych użytkowników w tym pracownicy naszej firmy potrafią jeździć z prędkością nawet 25km/h.

A na czym polega ograniczenie skoro jest a go nie ma?
BMS się nie uaktywnia? Ja sam miałem przypadek "wyskoczenia" monocykla z pod nóg.
Są jeszcze jakieś wersje poza podstawową?

bWheel napisał:
Ze względów bezpieczeństwa ustawiony jest sygnał dźwiękowy uruchamiający się przy prędkości 16km/h.

Nie pamiętam teraz dokładnie, ale czy w instrukcji nie jest napisane, że przy 18km/h uaktywnia się sygnał?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie? 1 rok 5 miesiąc temu #171

  • zygfryd
  • zygfryd Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • bWheel U8 Kingsong KS16
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Dziękuję za informację. Jeśli monocykl nie odcina zasilania, to rozumiem, że za bardzo wychyliłem się do przodu? Nie do końca to rozumiem. Wyleciałem do przodu, więc monocykl musiał raptownie się zatrzymać, co wynika z zasady bezwładności. W praktyce wyglądało to na odcięcie, tak jakby żyroskop nie trzymał równowagi przód-tył. Jeśli oficjalnie monocykl nie odcina zasilania, to nie wiem co się stało, ze wyleciałem.

Zauważyłem też, o czym zapomniałem napisać wcześniej, że monocykl wydaje sygnały dźwiękowe o różnych wysokościach- jeden ma wyższą (pojawia się najpierw), a drugi niższą częstotliwość (pojawia się po wyższym). O czy informuje ten niższy dźwięk?

Przy poziomie ok 1/4 baterii monocykl tak jakby jechał wolniej i wydawał dźwięk ostrzegawczy przy niższej prędkości niż, gdy jest naładowany? Czy to objaw każdego monocykla, czy tutaj raczej działa jakieś zabezpieczenie przed rozładowaniem baterii, które nie pozwala na większy pobór prądu i szybszą jazdę?
Ostatnio zmieniany: 1 rok 5 miesiąc temu przez zygfryd. Powód: literówka
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie? 1 rok 5 miesiąc temu #199

  • Skyfia
  • Skyfia Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 105
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 3
Pedały podnoszą się przy 11-12 km/h, zaczyna wydawać sygnał przy 16-17km/h. Natomiast co dotyczy odcinania prądu... To nie odcina, to fakt. Ale mniej więcej przy 17-18 km/h, jeżeli ignorujemy sygnał ostrzegawczy i przyśpieszamy dalej to już na 19km/h przestaje działać silnik co, ku zaskoczeniu kierowcy, w praktyce ma takie same konsekwencje jak nagłe odcięcie zasilania na prędkości 19/20 km/h. Kiedy silnik przestaje działać to słyszymy ciągły sygnał, taki jak przy poniesieniu urządzenia.

Przynajmniej tak to wygląda na naszym staruszku, który już nie jeden test wytrzymał i na który jeździło już bardzo dużo osób przeróżnych kategorii wagowych ;) Nówka-sztuka może inaczej zachowa się. Sprawdzimy to wkrótce. Wyniki będą po długim weekendzie ;)

Rączkę faktycznie nie da się doczepić. Chyba, że robić otwory w plastiku i przykręcać na "ostro". Ale obudowa i tak nieszczelna i plastik zdecydowanie podatny na różne przeróbki, eksperymentować można i kto-kto, a bWheel ma pole dla popisu i manewrowania. Inna sprawa, jeżeli ich monocykl kupowałeś na wieki wieczne i boisz się psuć obudowę... Ale z tego co kojarzę, to chyba obudowę można u nich dokupić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie? 1 rok 3 miesiąc temu #309

  • Oklit
  • Oklit Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • bWheel U8
  • Posty: 9
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 2
Witam wszystkich :)

Od tygodnia jestem zadowolonym posiadaczem bWheela U8 i... nawet udaje mi się nim przejechać kilkaset metrów po prostej lub z łagodnymi zakrętami ;) Po opanowaniu ciasnych zakrętów przyjdzie czas na dojazdy do pracy :)

Do rzeczy - jako, że miałem kilka pytań i uwag, wysłałem maila na info at bwheel.eu, ale zasugerowano mi post właśnie tutaj, aby i inni mogli odnieść się do moich sugestii i - co jak sądzę najważniejsze - żeby z oficjalną odpowiedzią mogło zapoznać się szersze grono użytkowników.
W związku z tym mój mail (odrobinę przeredagowany, żeby trochę lepiej pasował do forum) poniżej.

Moje wątpliwości dotyczą prędkości i wyłączania zasilania. Wg danych technicznych maksymalna prędkość to 20km/h jednak w tym wątku, kilka postów wyżej, oficjalny przedstawiciel bWheel napisał, że możliwa jest jazda nawet z prędkością 25km/h. W pierwszym poście, zygfryd zadał pytanie o odcięcie zasilania. Przedstawiciel bWheel odpowiedział, że U8 nie odcina zasilania, jednak w tym samym poście napisał też co należy robić, żeby uniknąć "odcięcia", co sugeruje, że jednak jakieś odcięcie istnieje. Chciałbym wyjaśnić tę niejasność.

Zatem, czy w U8 występuje jakieś odcięcie (zasilania, czy czegokolwiek)?
Czym grozi zignorowanie ostrzeżenia dźwiękowego i podnoszenia pedałów? Pomijam oczywiście sytuację, kiedy stracę równowagę z własnej winy i się przewrócę przy prędkości wyższej niż zalecana - to ryzyko, które świadomie mogę podjąć.
Nie chciałbym jednak być zaskoczony zachowaniem monocykla, który w jakimś momencie wyłączy silnik lub funkcjonowanie żyroskopu.
Jeśli w U8 występuje jakieś odcięcie, to przy jakiej prędkości się uaktywnia?

Drugie pytanie dotyczy opisu na stronie WWW. W opisie produktu jest mowa o "podwójnej ochronie obwodów".
O ile mi wiadomo, w konkurencyjnym Ninebot One, zdublowany jest żyroskop, co ma zabezpieczyć użytkownika w przypadku awarii jednego z nich. Czy w bWheel U8 jest podobne rozwiązanie? Jeśli nie, to o jaką/czego podwójną ochronę chodzi?

Przechodząc do sugestii, ucieszyłaby mnie (i sądząc po tym wątku, nie tylko mnie) możliwość dodania teleskopowej rączki, ułatwiającej transport monocykla. Dzisiaj trafiłem na kolejne kółko - flowheel (flowheel.net), który ma dość sprytnie rozwiązaną tę kwestię. Może dałoby się i w bWheelu zaprojektować tego typu obudowę?

Podobnie ucieszyłaby mnie zmiana w obudowie (lub opcjonalnie możliwość wymiany na inną), polegająca na dodaniu elastycznego elementu w miejscu kontaktu z nogami. Po tygodniu nauki jazdy (wcale nie bardzo intensywnej - w sumie ok. 3 godziny przez tydzień) mam mocno poobijane łydki i trochę kostki :) Wiem, że istnieje możliwość oklejenia obudowy taśmą piankową (co pewnie zrobię), jednak rozwiązanie zintegrowane z obudową wyglądałoby na pewno dużo bardziej estetycznie niż taśma.

Jeszcze inna zmiana mogłaby dotyczyć wykorzystania modułu bluetooth w U8. Podobnie jak to jest w Ninebot One, idealnie byłoby móc kontrolować część parametrów z poziomu dedykowanej aplikacji.
Parametry, które mam na myśli, to w pierwszej kolejności ograniczenie maksymalnej prędkości (przydałoby się np. podczas nauki jazdy, czy w sytuacji, kiedy monocyklem jeździ dziecko) oraz ustawienie wartości, przy której włącza się ostrzeżenie dźwiękowe.
W przyszłości BT można byłoby wykorzystać do ewentualnych aktualizacji oprogramowania monocykla.
Wydaje mi się, że ww. funkcjonalności pomogłyby zatrzymać klientów na dłużej. O ile bWheel U8 w moim przypadku wygrał ceną i wyglądem (gdzie wygląd to oczywiście kwestia gustu), to - gdyby tylko moje fundusze na to pozwalały - jeździłbym pewnie Ninebotem (właśnie ze względu na możliwości konfiguracyjne i późniejsze włączanie się ostrzeżenia o prędkości).
Bardzo możliwe, że w pewnym momencie (jak portfel pozwoli) przesiądę się właśnie na ww. konkurenta, jednak byłbym zdecydowanie bardziej zadowolony (i mile zaskoczony) mogąc ulepszyć za jakiś czas swojego U8 fundując mu nową obudowę (z miękkimi elementami na łydki) czy też wymieniając moduł elektroniczny, na taki, który pozwala na własnoręczną parametryzację pojazdu :)

Z drobnych usprawnień - wydaje mi się, że zaślepki (gniazda USB oraz włącznika BT/świateł) są nieco za słabo mocowane (zbyt płytkie wyprofilowania? W moim egzemplarzu jedna z nich nonstop się otwiera niezależnie od tego jak mocno i dokładnie ją zamknę).

Nie ukrywam, że liczę po cichu na jakieś możliwości rozbudowy u-ósemki w nieodległej przyszłości :)

Maciek
Ostatnio zmieniany: 1 rok 3 miesiąc temu przez Oklit. Powód: poprawa formatowania (łamanie jednej linii) :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): GexN

[ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie? 1 rok 3 miesiąc temu #313

  • bWheel
  • bWheel Avatar
  • Wylogowany
  • oficjalny przedstawiciel
  • Posty: 2
  • Oklaski: 1
Panie Maćku,
Moje wątpliwości dotyczą prędkości i wyłączania zasilania. Wg danych technicznych maksymalna prędkość to 20km/h jednak w tym wątku, kilka postów wyżej, oficjalny przedstawiciel bWheel napisał, że możliwa jest jazda nawet z prędkością 25km/h. W pierwszym poście, zygfryd zadał pytanie o odcięcie zasilania. Przedstawiciel bWheel odpowiedział, że U8 nie odcina zasilania, jednak w tym samym poście napisał też co należy robić, żeby uniknąć "odcięcia", co sugeruje, że jednak jakieś odcięcie istnieje. Chciałbym wyjaśnić tę niejasność.

"odcięcia" nie ma. Jedynie przy próbie przeciążania monocykla i gwałtownego przyspieszania powyżej prędkości maksymalnej urządzenie przestaje równoważyć siłę wywieraną przez użytkownika. Jeżeli mocno napieramy na przód monocykla efekt jest taki jakby nagle nastąpiło "odcięcie" zasilania. Jeżeli użytkownik stosuj się do zaleceń i utrzymuje prostą postawę w czasie jazdy nie doświadczy efektu zmniejszenia siły napędowej.
Drugie pytanie dotyczy opisu na stronie WWW. W opisie produktu jest mowa o "podwójnej ochronie obwodów".
O ile mi wiadomo, w konkurencyjnym Ninebot One, zdublowany jest żyroskop, co ma zabezpieczyć użytkownika w przypadku awarii jednego z nich. Czy w bWheel U8 jest podobne rozwiązanie? Jeśli nie, to o jaką/czego podwójną ochronę chodzi?

Zastosowany w bWheel U8 czujnik żyroskopowy jest elementem bardzo trwałym. Jego ewentualne uszkodzenia skutkują tzw pływaniem monocykla przy jeździe na wprost i w zakrętach. Takie awarie zdarzają się bardzo rzadko i zazwyczaj są efektem mechanicznego uszkodzenia czujnika. O wiele częściej w konkurencyjnych produktach występuję przeciążenie układu mocy który się przepala i może doprowadzić do wypadku w czasie jazdy. Podwójne zabezpieczenie dotyczy obwodów mocy aby wyżej opisana sytuacja nie miała miejsca. Dzięki takiemu rozwiązaniu jeździmy bezpieczniej a urządzenie jest o wiele trwalsze. W naszych urządzeniach wymiana elektroniki należy do rzadkości.

Dziękujemy bardzo za sugestie. Każda planowana zmiana jest realizowana na podstawie zgłoszeń użytkowników i planów rozwojowych
w połączeniu z utrzymaniem najlepszej relacji do ceny za dobry produkt.
Informujemy że nie przewidujemy instalacji wewnętrznej rączki teleskopowej ale pracujemy nad obniżeniem wagi.
Zewnętrzne dekle obudowy będą wytwarzane z wykorzystaniem elastycznego, amortyzującego materiału w miejscach kontaktu z ciałem. Dekle są oferowane już dziś na indywidualne zamówienie łącznie z opcją oprawienia ich w skórę.
Aplikacja na smartphone jest w końcowej fazie testów i będzie wyposażona w oczekiwane funkcje. Dostępna dla systemów iOS oraz Android.

Dla obecnych i przyszłych klientów będziemy oferowali pakiety upgrade zmierzające do udoskonalania zakupionych urządzeń. Kupując nasze monocykle stajecie się Państwo użytkownikami rozwojowego produktu którego modyfikacje wspierane są przez czołowe polskie uczelnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie? 1 rok 3 miesiąc temu #314

  • Oklit
  • Oklit Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • bWheel U8
  • Posty: 9
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 2
Dziękuję za odpowiedź.

Uspokoiły mnie trochę informacje odnośnie prędkości. Jeśli dobrze rozumiem - jeśli nie będę jechał "na narciarza", to mogę się przyzwyczaić do rytmicznego popiskiwania kółka ;) Przetestuję w terenie nieco mniej betonowym, żeby zminimalizować skutki upadków :)

Czy cena tych dekli na indywidualne zamówienie jest tajemnicą, czy możecie ją Państwo ujawnić na forum? Jeśli nie, to poprosiłbym o jej przekazanie w odpowiedzi na mojego ostatniego maila (taka mała prywata na forum ;)).

Kolejne pytanie, jakie mi się urodziło w między czasie (widziałem, że ktoś je już zadawał na facebooku, ale odpowiedzi nie znalazłem) - jak wygląda kwestia odporności U8 na wodę? Nie planuję wjeżdżać nim np. do jeziora, ale ciekawy jestem czy przypadkowe kałuże również powinienem omijać, a jak pada, to zostawiać kółko w domu? Jeśli U8 na takie warunki nie jest przygotowany, to kolejna sugestia na zmianę w przyszłości, która zapewni jakiś stopień wodoszczelności (idealna sytuacja byłaby oczywiście w przypadku klasy IPX6, ale wydaje mi się, że IPX4 na deszcz/kałuże powinno wystarczyć; jazda po śniegu/pośniegowym błocie przy IPX4 pewnie nie byłaby już zalecana).

Wiem, że brzmi to jak koncert życzeń, ale mam nadzieję, że nikt nie będzie mi tego miał za złe :)
Opisany w tym poście sposób na śliskie pedały wygląda na skuteczny i pewnie też go u siebie zastosuję, ale może rozwiązaniem byłyby jakieś dodatkowe nakładki? Przy odpowiednim kształcie/materiale mogłyby również pełnić funkcję ochronną dla kostek (zdarzyło mi się kilka razy zeskoczyć z kółka, tracąc równowagę i zostać uderzonym w kostkę przez doganiający mnie monocykl; nie jest to bardzo bolesne, ale przyjemnością też ciężko to nazwać).

Mam nadzieję, że inne pomysły również się pojawią - mi chwilowo nic więcej nie przychodzi do głowy, ale na forum jest jeszcze kilku użytkowników U8.

Pozostaje tylko cierpliwie (z tym będzie ciężko ;)) czekać na aplikację :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie? 1 rok 3 miesiąc temu #318

  • WaldekB
  • WaldekB Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • bWheel U8
  • Posty: 111
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 4
Maciek napisał:
Przetestuję w terenie nieco mniej betonowym, żeby zminimalizować skutki upadków :)

Czekamy na wynik testów.

Pamiętaj, że na równym terenie osiągniesz większą prędkość niż np. na trawniku, gdzie kępki trawy będą wymagać więcej mocy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[ bWheel U8 ] BMS - czy i kiedy odcina zasilanie? 1 rok 3 miesiąc temu #323

  • Kalmar
  • Kalmar Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • bWheel U8 Experimental :) / KS-14D Black
  • Posty: 231
  • Podziękowania: 36
  • Oklaski: 11
Witajcie.
Po weekendzie 4-5 czerwca ja również mam na koncie wywrotkę :)
Niestety podczas przyspieszania nie tak łatwo utrzymać wyprostowaną postawę.
Takie mam obserwacje z tego zdarzenia:
1. Upadek nastąpił przy prędkości 20,7 km/h podczas przyspieszania z prędkości ok. 14km/h, zeskoczyłem do przodu ale niestety za wolno przebierałem nóżkami i wykonałem pad do przodu z przewrotem na prawe ramię B)
2. Obrażenia: przeszlifowany łokieć i rozerwana na szwie kieszeń spodni, kask był na głowie, rękawice rowerowe na rękach. Ochraniacze na łokcie i kolana mam dopiero od piątku 10-tego :P
3. Przyczyna: prawdopodobnie nadmierne wychylenie do przodu w bardzo krótkim czasie (chcąc szybko przyspieszyć), doprowadziło to do wyłączenia sterowania (sygnał ciągły i wyłączenie silnika tak jak podczas mocnego przechylania monocykla trzymanego w powietrzu)
4. Po doprowadzeniu monocykla do porządku kontynuowałem jazdę (jeszcze ok 8 km) bez negatywnych efektów.

Największa prędkość jaką osiągnąłem kiedyś na pełnym naładowaniu to 22,5 km/h (pomiar wg GPS, aplikacja Move Bike Computer)

Wyżej zygfryd napisał, że przy niskim poziomie naładowania sygnalizacja następuje wcześniej. Ja mam takie same doświadczenia, trzeba by było zmierzyć w takich samych warunkach bo może to tylko złudzenie. Wydaje się, że również stabilizacja działa wtedy gorzej, kółko jest bardziej "rozchwiane" i wolniej jedzie co właściwie nie powinno dziwić bo niby skąd silnik ma brać całkiem spory prąd jak już go niewiele w akumulatorze zostało.
Hoverboard na którym jeżdżę w pracy również zachowuje się podobnie. Jest słabszy jeszcze zanim symbol baterii zacznie migać.

Co do wątpliwości związanych ze wskaźnikiem to przy całkowicie rozładowanej baterii następuje bardzo mocne cofnięcie pedałów, brak możliwości przyspieszenia i jednocześnie słychać rytmiczny przerywany sygnał i w jego takt zaczynają mrugać wszystkie diody wyświetlacza. I u mnie to działa tak jak jest opisane w instrukcji.

Poza tym bardzo cieszy mnie fakt, że firma robi coś w kierunku dopracowania produktu bazowego włącznie z wyposażeniem go w możliwość komunikacji Bluetooth z dedykowaną aplikacją. To dobry kierunek zwłaszcza, że monocykl wzbudza naprawdę duże zainteresowanie osób które spotykam w plenerze. Większość zna właściwie tylko hoverboardy na dwóch kółkach a tu taka niespodzianka z jednym :) Problemem może być nauka jazdy na monocyklu i wiele osób zrazi się do tego środka transportu zanim nauczy się z niego korzystać.
Pozdrawiam. Tomek
Ostatnio zmieniany: 1 rok 3 miesiąc temu przez Kalmar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2

Shoutbox! Dzień dobry ;)



Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać wiadomości, zerejestruj or zaloguj